Tuesday, July 28, 2015

OFFER Aurawhite Bubbly !!!



OFFER Aurawhite Bubbly !!!




Keistimewaan Aurawhite Bubbly : 

·              Berperisa CANDYSWEET Strawberry yang super LAZAT ! 
·              Akan Mencerah & Melembabkan Kulit
·              Merangsang penghasilan Collagen semulajadi Remaja
·              Memberi Tenaga & Badan tak cepat Letih
·              Bagus untuk daya Ingatan terutama Pelajar
·              Mengatasi masalah Kulit Berjerawat / Berminyak / Berparut /   Berjeragat
·              Diperkaya dengan kolagen peptida salmon, madu manuka, ekstrak biji  anggur, vitamin C, E & A
·              Mengurangkan rambut gugur & rekahan tumit kaki
·              Menyerlahkan aura wajah 
·              Membuatkan kulit sihat bersinar dan kekal halus
·              Mengekalkan kesihatan tubuh badan


KANDUNGAN AURAWHITE BUBBLY

Hydrolyzed Tilapia Collagen Peptide, Vitamin A, B, C, D & E, Blueberry, Strawberry, Amino Acids, Acerola Cherry, Manuka Honey, Grapeseed.

Apa itu Hydrolyzed Tilapia Collagen Peptide?
Kolagen yang di formulasi dari sisik ikan tilapia yang berkualiti tinggi kelas pertama dimana molekul nano memberikan kesan cepat memperbaharui sel kulit baru dan lebih mudah diserap. Jadi tidak hairan lah Aurawhite Bubbly  memberikan impak yang menakjubkan selepas pengambilan.

Vitamin A sangat penting bagi kesehatan rambut serta mata. Selain itu juga berguna bagi pencegahan dan penyembuhan jangkitan kulit. Vitamin A dapat menjegah timbulnya jerawat, kelemumur, serta mengurangkan keadaan kering pada kulit. Vitamin B berfungsi untuk merawat kecantikan kulit agar tetap terlihat bersih serta bercahaya. Vitamin B ini penting bagi kesehatan kulit, rambut, serta mata. Sebuah kajian mengatakan adanya 40% penderita radang kulit karena disebabkan kekurangan Vitamin B. Vitamin C berhubungan dengan protein. Vitamin ini sangat penting bagi menghasilkan collagen. Vitamin C berfungsi untuk mencegah kulit menjadi kering, menjaga agar kulit tidak mudah keriput, menjaga kekuatan rambut agar tidak mudah patah, menjaga kesehatan serta kemilau rambut, menjaga kesehatan mata dan gigi. Vitamin D memiliki peranan yang sama pentingnya dengan fosforus dan kalsium bagi kesehatan gigi, tulang serta kuku. Vitamin D juga turut membantu perawatan kesehatan mata, kulit, dan gigi. Vitamin E bermanfaat untuk memperlambat penuaan yang kerap melanda perempuan di usia 30-an. Vitamin D juga berfungsi untuk mencegah kulit menjadi kusam ataupun rambut mudah kering dan kelemumur.

Apa manfaat Blueberry?
Blueberry

Blueberry banyak mengandung nutrisi yang bermanfaat bagi kesehatan, dan terutama sangat dikenal akan kandungan antioksidannya yang tinggi. Jenis antioksidan kuat dalam blueberry yang diketahui adalah dari jenis Anthocyanidins – polifenolik, yaitu yang mempengaruhi warna ungu, hitam, dan merah pada buah-buahan dan sayuran. Nutrisi lain yang juga ditemukan dalam buah kecil berwarna keunguan ini adalah vitamin A, C, E, mangan, dan serat

Khasiat strawberry 
Strawberry

Warna merah strawberry disebabkan kerana kaya pigmen warna antosianin yang dapat menjadi antioksidan. Kandungan antioksidan dan juga manfaaf tujuh zat antioksidan yang cukup tinggi dibandingkan buah-buahan dan sayuran lain menyebabkan strawberry dapat digunakan untuk merawat masalah penyakit akibat radikal bebas seperti kanser, stroke dan proses penuaan. Strawberry yang dimakan teratur dapat menghaluskan kulit dan membuat warna kulit terlihat lebih cerah dan bersih. Khasiat yang terkenal lainnya adalah anti kedut! Juga dapat mencegah terjadinya radang dan alergi. Strawberry merupakan buah-buahan yang mengandung gula rendah sesuai untuk diet pengidap diabetes dan radang sendi. Kerana antioksidan yang tinggi buah ini juga untuk menghaluskan kulit dan membuat cerah. 

Asid amino pula merupakan komponen utama dalam pelbagai metabolisma. Walaupun ia terdiri daripada pelbagai jenis metabolisma tetapi dikategorikan sebagai fungsi daripada asid amino kerana ia merupakan sebahagian daripada pusat kompleks dan sistem biologi. Jika anda tidak mendapat asid amino yang cukup dalam diet anda, kesihatan anda boleh terjejas. Asid amino penting yang rendah dikaitkan dengan gejala seperti keresahan, penumpuan yang lemah, keletihan, kemurungan, dan ketidakseimbangan hormone.

Acerola Cherry sejenis buah merah cerah, lembut, dan berair, Acerola telah dimakan selama berabad-abad oleh penduduk asli Antilles, Amerika Tengah, dan Utara Amerika Selatan. Juga disebut cherry Barbados, Acerola mempunyai kandungan anti-oksidan yang tinggi, kaya dengan pelbagai vitamin & mineral, terdapat lebih 150 jenis unsur-unsur nutrien serta kandungan anti-fungus yang kuat. 
Acerola dikenali kerana kepekatan tinggi asid askorbat atau Vitamin C, bertindak sebagai antioksidan dan pengawet.
Acerola Cherry

Di antara khasiat dan kebaikan yang terdapat pada buah Acerole Cherry ialah:
  • Mengawal tahap kolesterol. 
  • Merawat demam
  • Mengatasi tuberculosis
  • Mengatasi kencing manis
  • Memulihkan luka
  • Anti penuaan sel-sel badan
  • Menghidratkan kulit & mempergiatkan fungsi kapilari. 
  • Mengatasi Radang (inflamation)
  • Mencegah penyakit jantung
  • Menjaga hati dan meransang sistem buah pinggang
  • Mengatasi penyakit Reumatik (Rheumatism)
  • Bantuan berkhasiat bagi mengatasi anemia
Madu Manuka ialah madu bungaan tunggal yang amat dikenali dan diambil daripada pokok renek manuka (pokok ti) yang tumbuh di New Zealand.
* Warnanya ialah daripada krim gelap hingga ke perang gelap dan mempunyai aroma yang tersendiri.
* Ia dikenali kerana aktiviti antibakteria yang lebih tinggi daripada biasa dan sering diguna sebagai ubat di rumah.
* Madu Manuka ialah makanan tenaga yang bagus dan rendah kalori serta kaya enzim, vitamin dan mineral semula jadi.
* Kandungan Bersih 500 g.madu berupaya meredakan sakit ARTHRITIS(SENDI) yang mana merupakan sengal atau sakit di bahagian tersebut dan kadang kala bengkak di bahagian-bahagian sendi berkenaan seperti di bahagian kaki dan tangan.ianya disebabkan oleh kekurangan vitamin C asid panthothenic dan pyridoxine
Madu Manuka

Kebaikan madu dijelaskan dalam surah an-nahl ayat 69 yang bermaksud
" daripada perut lebah itu keluar minuman yakni madu yang beraneka warnanya, DIDALAMNYA TERDAPAT UBAT YANG BERUPAYA MENJADI PENYEMBUH BAGI KESELURUHAN PENYAKIT MANUSIA.sesungguhnya pada demikian itu benar-benar terdapat tanda kebesaran ALLAH bagi orang-orang yang memikirkannya."

Grape Seed Extract mengandungi phytonutrien istimewa yang ditemui pada buah anggur yang dinamakan Polyphenols. Pada tahun 1985, Prof Jacques menemui polyphenols yang terdapat di dalam buah anggur dan bijinya mempunyai lebih Oligomere Proanthrocyanidin (OPC) berbanding daripada phytonutrient yang lain. Keistimewaan itulah yang menjadikan minyak biji anggur cukup popular di negara beriklim sejuk. Ini kerana ia juga dikenalpasti sebagai produk dari sumber alam semulajadi yang mampu mencegah atau menyekat tumbesaran tumor atau ketumbuhan, antisclerosis dan merangsang keupayaan sel-sel.


Cara Pengambilan : 
·      Masukkan 1 scoop Ke Dalam Mulut Secara Perlahan – Lahan.
·      Biarkan 3-5 Saat,Serbuk Itu Akan Cair Dengan Enzim Air Liur Dan Lebih Cepat
·      Makan Satu Jam Sebelum Makan Atau Sebelum Tidur.
***Banyakkan Minum air kosong / air masak untuk lebih berkesan & 
pemulihan kulit dan badan...


Ayda Jebat pun ambil Aurawhite bubbly tau!! ;)


Rasanya memang sedap sangat ...

NO KKM : NOT150301588K

SMS / WhatsApp saya di 013-7751923
SMS / WhatsApp saya di 013-7751923
SMS / WhatsApp saya di 013-7751923


No comments:

Post a Comment

Anda ada SEBARANG PERSOALAN??

Anda ada SEBARANG PERSOALAN??
SILA KLIK GAMBAR DI ATAS ;)

Produk Rawatan dan Penjagaan Payudara

Produk Penjagaan Intimasi

Produk Rawatan Rambut

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Antara Yang TERBAIK di DAISY2U...

PERHATIAN!

Salam sejahtera teman-teman n para pengunjung daisy2u ;-)

Jutaan TERIMA KASIH atas sokongan anda selama ini.

Jom Join saya di FACEBOOK n ada FREE GIFT untuk anda.
Jika anda 'suka' saya = 'Like' page 'edaisy2u' saya akan bg DETOX FOOT PATCH FREE yang CONFIRM ORIGINAL untuk anda, sebagai tanda terima kasih atas sokongan anda ;-)

KLIK DI SINI UNTUK DAPAT HADIAH PERCUMA

Untuk makluman anda SUPER SPECIAL OFFER DILANJUT LAGI!! Email saya untuk harga SUPER DUPER SPECIAL YE!! xtau sampai bila ;p
Mungkin sampai esok @ lusa je..so...kalau dah berkenan tu, meh la order cepat ye...jgn kempunan lak nnt bila offer dah abis... ;)

Berita gembira!! Untuk makluman anda. Detox Patch kami telah pun mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) yang mengakui bahawa Foot Patch kami MEMANG SELAMAT untuk digunakan. No. Rujukan akan kami maklumkan kemudian.. Jadi usah ragu2..Dapatkan detox foot patch kami dan gunakannya TANPA WAS-WAS!! ;)

BORONG FOOT PATCH!
DIJAMIN 110% ORI!!
Harga SERENDAH DARI 29sen - 40sen sahaja. PERCUMA POS LAJU UTK SEMENANJUNG. (Self pickup juga harga sama :P ) Harga bergantung pada jenis foot patch yang anda minta, kuantiti dan lokasi penghantaran.

Antara jenis foot patch yang ada ialah:
- Detox Foot Patch Jun Gong
- Detox Foot Patch Korean Biasa (OEM ORIGINAL)
- Premium Gold Slimming Foot Patch

Untuk maklumat lanjut berkaitan foot patch, SILA KLIK SINI

Jadi bertindak sekarang!
Sila hubungi saya (email, YM, SMS) untuk dapatkan HARGA SUPER DUPPER SPECIAL yang memang BESTT!! (utk produk terpilih) SERIUS BUYER ONLY!

Untuk anda di sekitar Johor Bahru, boleh datang rumah ye untuk dapatkan pelbagai jenis foot patch (koyok kaki) dan semua produk daisy2u ni terus daripada saya..Lokasi saya di Kempas.

k itu saja...
SELAMAT MEJAMU MATA N SELAMAT BERSHOPING ;-)
ta daaa...

TQVM n caaaayanggg kalian semua!!

Wassalam.

REBAT TUNAI RM3-RM5 Untuk Anda!! JOM SHOPPING di DAISY2U!!

Teman-teman semua..JOM SHARE TESTIMONI!!
Rebat tunai (potongan harga) RM3-RM5 untuk anda!

Caranya:
- Beli sebarang produk Daisy2u.
- EMAIL kan testimoni produk tersebut ke 'edaisy2u@yahoo.com'
- Tajuk email = 'Testimoni'
- dlm email sertakan sekali nama penuh dan no fon ye (utk rujukan) di smping testimoni produk yg telah dibeli dan digunakan.
- Setiap 1 produk, 1 testimoni sahaja..
- Setiap 1 testi, layak mendapat rebat tunai min RM3 utk 1 belian yg seterusnya (belian sebarang produk)
- Lagi byk testi, lagi banyak diskaun untuk anda!!

Senang kan??
JOM beli n bg testi!! ;-)
Dapat harga offer, beli tanpa was-was, xyah susah2 g kedai, carik tempat parking lg, jammed lg..
Beli je online di DAISY2U secara telus n tulus ;)
Tunggu je brg sampai depan pintu rumah/pejabat..
dh tu ni bg testi je dpt lg diskaun utk belian seterusnya. Memang SANGAT JIMAT!!

Jom BELI dan KONGSI TESTIMONI anda sekarang..

Untuk anda yang memberi sokongan..JUTAAN TERIMA KASIH untuk anda..Caaayangg kalian sumer!!


Hubungi saya SEGERA! Mungkin ada BEST PRICE untuk anda!

JOM Lihat apa yang BEST di Daisy2u:

Aimey Virgin Gel ALoevera Forever Living Murah Arctic Sea Aromatic Intimate Wash Aromatic Shower Cream SRASEE Aromatic Walnut Body Scrub Aurawhite Bubbly Azanis Babies Blink 2015 Murah Bamboo Charcoal Slimming Suit BB Cream BB Pinkish Royal Gel Bedak Sejuk TANAKA Belian Borong Bengkung Lepas Bersalin Bengkung Moden bengkung Ultra Slim BIOPHYTO CHEART TOTAL CARE Borong Sampul Duit Raya Murah Cara Membuat Pesanan Carlifornia Slimming Pants Celak 2in1 Celak 3in1 Celak Cantik CMD REVELL Concealer Deodorant Pinkish detox foot patch Dianz Vitamin C dan E Dropship duk Kosmetik EB Slimming FP Eyebrow Eyeliner Foot Patch GC Tea GC Tea RM100 Glutacaps Glutacaps Murah GLUTATHIONE Amazing Lotion Golden Collagen Gel Harum Malam HiGoat Hubungi Saya Ibu Putih Jamu Erat Kasih Jamu Kencur Gold Jelita Pro 5 IN 1 Jus caliph K-Colly Sweet 17 Korean Collagen Kopi Babies Blink Korset Krim Kunyit Krim langsing Krim Susu Beras Krim Susu Beras AAA Krim Susu Beras-Krim Malam Krim Susu Beras-Krim Siang Lafia Lafia Care Gold Lelong Lelong Termuraahhhh Lipstick Collagen Lipstik Losyen Halia Pala Serbaguna Losyen Syifa MAB Mask vietnam Metal Fortis Minyak Urut Miracle Beauty Collagen Spray and Soap Miracle Extra Moist Miracle hand wax miracle mask Mn Charming Eyeliner MN Eye Liner MN Eyeliner Concealer 2in1 MYRACLES BEAUTY Natural Beauty No. Akaun offer OFFER Beli Satu Dapat Harga Borong Offer BEST Detox n Slimming Foot Patch Offer Terkini Pemanis Stevia Pen Pemutih Gigi Pencuci Muka 99 FACE Penghantaran Penjagaan Payudara Perfume Pemikat Mystique Swiss Perfume Wanita Persoalan Petua kurus Produk Awet Muda Produk Collagen Produk Detox Produk DHerbs Produk FCU Miracle Produk Forever Living Produk Intimasi Wanita Produk Kecantikan Produk Kesihatan Produk Kesihatan Wanita produk kol Produk Kosmetik Produk Payudara produk pen Produk Pencerahan Produk Perlangsingan Produk Perlansingan Badan Produk Pinkish Beauty Cosmetic Produk Rawatan Wajah Produk Srasee Produk Susu Beras promosi Promosi Queen Of Mutiara Queen Of Mutiara Queen Of Mutiara Original Rawat Kencing Manis Rawatan Muka Rawatan Rambut Rawatan Resdung RCC Red Bella Shower Gel RED POMEGRANATE Whitening Lotion Reliance Mascara Royal Slim Lishou Magic Royal Sweetener Stevia RSS RxLite Sabun Alpha Arbutin Sabun Arbutin Sabun GLUTATHIONE Collagen Sabun GLUTATHIONE Kojic ORI Sabun GLUTATHIONE Kojic Termurah RM5 Sabun Herba Payudara Sabun Herba USA Sabun Susu Beras Sabun Susu Beras 3 in 1 Sabun Susu Beras Kolagen Sabun Vitamin C Sabun Vitamin E Sampul Duit Raya Sampul Duit Raya 2012 Sampul Duit Raya 2017 Sampul Duit Raya Murah Sampul Raya Eksklusif Sampul Raya Eksklusif 2017 Sampul Raya Murah Satin skin satin Skinz Murah Sauna Pants Shiseido Balck Mask Slimming Slimming and Firming Gel Soap Slimming Foot Patch Slimming Pants Slimming Suit Stevia Stevia RCC Super Lebat Cream Surut Ayu Susu Kambing Susu Kambing Kurma Madu Platinum Murah Tati Skin Care Testimoni Slimming Patch Tips kurus Tongkat Ajimat Madura Tracking No. Tungku Moden aka Bantal Panas Tunjuk Langit Vitamin C Vitamin C 1000mg Vitamin C 500mg Vitamin C Pahang Pharmacy Waist Trimmer Whitening